-10% z kodem CIENIUJ10

Kontakt: +48 603 299 107

Często zadawane pytania

Proces zamówienia

Jak mogę znaleźć tkaninę z poprzedniego zamówienia?

+

W celu uzyskania informacji o tkaninie z poprzedniego zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, które udzieli Ci szczegółowych informacji.

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia. Co zrobić?

+

W takim przypadku skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które potwierdzi otrzymanie Twojego zamówienia. Uwaga: Potwierdzenie mogło trafić do folderu ze spamem.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

+

Niestety, zamówienia telefoniczne nie są możliwe.

Czy mogę wprowadzić zmiany w już złożonym zamówieniu?

+

Nie zawsze możemy zagwarantować możliwość wprowadzenia zmian, ponieważ zależy nam na szybkim wykonaniu zamówienia. Skontaktuj się jak najszybciej z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby uzyskać dokładną informację o możliwości zmiany.