Często zadawane pytania
Pytania ogólne
Tak, produkty na wymiar można w pełni dostosować do własnych potrzeb. Dostępnych jest wiele opcji dotyczących właściwości produktów oraz sposobu obsługi. Wszystkie istotne informacje i szczegóły znajdziesz w opisie każdego produktu.
Nie zawsze możemy zagwarantować możliwość wprowadzenia zmian, ponieważ dokładamy wszelkich starań, aby szybko realizować zamówienia. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli sprawdzić, czy zmiana jest jeszcze możliwa.
Termin dostawy jest podany na stronie każdego produktu, a także w koszyku i podczas finalizacji zamówienia. Po opuszczeniu naszego centrum logistycznego otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki, zawierający numer przesyłki i link do śledzenia przesyłki online.
Tak, aby mieć pewność, że produkt spełni Twoje oczekiwania, oferujemy możliwość zamówienia próbek tkanin dla wielu naszych produktów na wymiar. Wybierz interesującą Cię tkaninę przy wybranym produkcie, a następnie kliknij opcję „Zamów bezpłatną próbkę tkaniny”.
Próbka pojawi się w Twoim koszyku i będzie gotowa do zamówienia.
Prosimy pamiętać, że nie wszystkie produkty mają dostępne próbki tkanin.
Jeśli mimo to potrzebujesz próbki, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta – postaramy się znaleźć dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie.
Prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku towarów wyprodukowanych na zamówienie, pod indywidualne potrzeby klienta.
Zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Artykuł 16 lit. c dyrektywy 2011/83/UE zakazuje ustanawiania w ustawodawstwie krajowym prawa konsumenta do odstąpienie od umowy przewidującej dostawę towarów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych.
Dotyczy to wszystkich produktów, które zostały skonfigurowane indywidualnie.
Jeśli jednak otrzymany produkt posiada wadę lub brakuje elementu montażowego, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.