-10% z kodem CIENIUJ10

Kontakt: +48 603 299 107

Często zadawane pytania

Reklamacje

Brakuje artykułu w mojej dostawie lub otrzymałem niewłaściwy produkt. Co zrobić?

+

Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 603 299 107, lub wysłanie wiadomości e-mail na adres: sklep@cieniuj.pl, w której opiszesz brakujące lub błędnie dostarczone produkty.

Otrzymałem uszkodzony towar. Jak wygląda proces reklamacji?

+

Aby rozpocząć proces reklamacji, prosimy o przesłanie zdjęć dokumentujących każdy defekt oraz krótkiego opisu uszkodzenia. Wyślij zdjęcia (najlepiej kilka, aby dobrze ukazać problem) na adres: cieniuj@gmail.com.

Po otrzymaniu materiałów przeanalizujemy zgłoszenie i skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej. Dziękujemy za przesłanie zdjęć i za poświęcony czas.

Uwaga: Prosimy, aby nie odsyłać towaru bez wcześniejszego uzgodnienia z nami.